Ah, ah, ah, ah-mazing

I fredags satte jag och Göteborgskillen oss i bilen och styrde ner mot Halmstad och hans morföräldrar för att fira en nybliven 75åring. Vi åt god mat, tårta, kaka, fruktsallad och jag har nog aldrig varit så mätt. Sen somnade vi i rangliga resesängar och jag fick en, två, tre armbågar och knän i huvudet under natten. Men vad gjorde det när lördagen bjöd på miniroadtrip där vi åkte förbi lanthandlar och köpte lök och sparris och sen svängde in på camparnas mekka - Ullared. Kämpade oss genom människor med dubbla kundvagnar och belönade oss med lindtchoklad och en långpromenad när vi kom hem till Göteborg. 
 
Idag, när Göteborgskillen kommer hem från sin golfrunda, stoppar vi in oss och matsäcken i bilen igen, plockar upp Göteborgsbästis och sen ska jag minsann visa mina småstadskunskaper i bilbingo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0