No, no, no, NO!

PJUH! Göteborgskillens träningskompis ringde och sa "Hejsan, jag tänkte förresten på att jag aldrig varit hemma hos er, är där om fem minuter. Vilken är portkoden?".
Om det var mig han pratat med hade jag svarat "MEN FÖR I HELVETE FATTAR DU VAD FEM MINUTER INNEBÄR?! DET ÄR INGEN TID ALLS EFTERSOM VI BÅDA SITTER HÄR I MJUKISKLÄDER OCH DET ÄR STÖKIGT SOM OM DET VORE INBROTT! DU FÅR KOMMA OM EN TIMME, TIDIGAST!"
 
Men nä. Göteborgskillen svarade "Javisst, kom upp du".
 
Har aldrig städat så intensivt förr. Behöver nästan ta en dusch.
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Men ärlet talat. Det är ju typ det allra bästa.
Man städar så fort att man inte ens reflekterar över att man städar o vips. Tre minuter senare. Perfektion!

2012-09-04 @ 20:39:30
URL: http://vildamildahilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0