New week

Den här veckan blir allt annat än lugn, även fast min kropp skriker efter vila. Den är fylld av tre seminarium, jobbkväll, tentainlämning och plugg, plugg, plugg!
 
Göteborgskillen och jag har bokat in en dejtkväll som paus från allt kaos och på fredag drar vi iväg till Berlin över helgen. Lär få plugga ihjäl mig på vägen dit, men en helg hemifrån känns guld värd även fast jag längtar efter en ledig-ledig helg där man har tråkigt för det finns så lite att göra.
 
Förra lediga helgen spenderade vi uppe i småstaden och träffade min underbara familj och mina fina vänner. Flytta hit?! Allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Ni har det så fint.
Får lite darr på haken för att det är så fint. Precis som extreme home makeover, det är lite fånigt att man blir så rörd (hulkar stort i tvsoffan för att dom ju fåår ett så hiiiiiiiiiiimla fiiiiiiiiiint och bäääääääättre liv.)
Lite så är det med er.

Jag känner ju inte er. Typ. Men blir ju rörd.

Svar: Men vet du hur glad jag blir när jag läser det här? Så glad att jag blir rörd (PRECIS som i extreme home makeover jag med!).
Fast sen när jag blivit lite rörd så skäms jag lite också, för alltså.. vi har det ju väldigt, väldigt bra men det är ju liksom inte perfekt och det vill jag inte att folk ska tro? Tvätten ligger ju fortfarande i hallen och tavlorna vi köpte för tre månader sen är fortfarande inte uppsatta och vi bäddar aldrig sängen.

Men tack fina! Jag blir rörd och du blir rörd och jag blir rörd för du blir rörd.
Johanna

2012-09-24 @ 20:27:51
URL: http://vildamildahilda.blogg.se
Postat av: Hilda

Ok. Sista nu. För att det inte ska bli fånigt. hehe.
Ni har det ju perfekt för er.
Det är det som är det fina.

Men bädda sängen bör man.
Mvh Tant Hilda

Svar: Det är sant det du säger. Bädda sängen bör man verkligen.
Mvh Barn Johanna
Johanna

2012-09-25 @ 22:04:13
URL: http://vildamildahilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0