Hockey

Idag ska jag på hockey. Min andra hockeymatch någonsin, om man inte räknar vintrarna jag och resten av högstadietjejerna satt och huttrade i den svinkalla hockeyhallen bara för att kanske, kanske, kanske få prata med killen man tyckte var söt efter matchen. Problemet var ju bara att man knappt kände igen honom under alla skydd och hjälmen. Blev liksom aldrig någon hockeyfru efter det...
 
I alla fall! Nu är jag ju faktiskt tillsammans med en som hejar på Frölunda och jag ska gå med honom och se på elitseriepremiären. Vet inte vilka de spelar mot och fick googla så jag verkligen mindes rätt att de hade röda tröjor.
 
Men vet ni vad som alltid går hem? Hejaramsan: Tjalalalala. Jag går all in på den ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0