Google translate is my best friend

Guten Morgen alle! Eftersom jag ska till Deutschland imorgon övar jag kleine (för inbrottstjuvar som nu gnider händerna mot varandra i ren extas eftersom jag kommer bara borta från lägenheten - gör er icke besväret. Det kommer bo en vän här över helgen och jag orkar inte med massa drama, okej?). Ich bin mies in deutscher Sprache, så det går inte så gut trots övning. 
 
Jag vet inte jag, blir nog aldrig någon auktoritär ledare av mig när jag inte ens behärskar det tyska språket. 
 
Jaja. Jag är bra på annat. Danke Ihnen sehr.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Bitte, ich ska oxå till deutschland. Nicht heute aber i oktober.
Viel gluck på resan und ha det fint!

Svar: Danke!
Johanna

2012-09-27 @ 21:52:02
URL: http://vildamildahilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0