One big happy tenant-owner's association

I veckan fick vi en lapp i brevinkastet "Städdag lördagen den 6 oktober klockan 10.00!" stod det och så var det någon bild på höstlöv och en lycklig familj med krattorna i högsta hugg. Idag är det lördagen den 6 oktober. Göteborgskillen är på jobbet sen 07. 
 
Jag hade ju kunnat vara på gården och hjälpt till att städa, såklart. Men jag flydde till skolan istället. Smög ut ur lägenheten vid nio som om jag varit hos ett one night stand och hoppades på att ingen skulle se mig. 
 
Sen dess har jag tränat och ätit frukost. Nu sitter jag i skolan för tanken var att jag skulle hinna plugga lite innan jag börjar jobba vid 14, men det går sådär med det. 
 
Skäms lite.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0