Fridaykiss

Jag tjatar om det, men tänk om jag hade vetat att livet skulle vara såhär lyckat när jag som en 14 år gammal tjej satt i mitt gula flickrum och undrade vad meningen med livet var.
 
Kanske är det så att meningen med livet är att skratta så man inte får någon luft med fina vänner, stanna för länge och prata så man får springa för att hinna hem, fylla helgerna med middagar och födelsedagskalas och räkmackesöndagar, sätta på sig sockor då man kommer hem och vänta på sin sambo för att spendera några timmar vid spisen ihopkokandes en riktig höstgryta. Kanske är det så att fredagspussar är meningen med livet. Eller att smsa med småstadsvänner och prata i telefon med sin bror. 
 
Jag har ingen aning, men något åt det hållet är det. Det måste vara så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0