Weekend fun

Den här helgen har varit så otroligt perfekt. Jag ÄLSKAR att vara helgledig och önskar mig verkligen ett svenssonliv efter massa år med helgjobbande och trixande med att få in någon helgkänsla överhuvudtaget. Lördagen fylldes med mysfrukost på stan, gymbesök som fick min mage att dö och besök på museum. Söndagen spenderades som vanligt med vännerna med att se på/spela innebandy och sen hem till mig och Göteborgskillen för wiiturnering och tunnbrödrulles- och chokladtårteätande till allas magar stod åt alla håll. Måste gått upp typ 2 kilo under kvällen. 
 
Jag längtar redan till nästa helg då småstadsvän kanske kommer ner och hälsar på och söndagen kommer spenderas på nästan samma sätt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Svar: Den var verkligen hur julig som helst! Jättefin! Och du fick den verkligen billigt! :D
Apropå juliga saker: Jag fick en navelpiercing av Malin P på jobbet häromdagen. Den föreställer en tomte och det hänger en liten bjällra på den som pinglar också! Hon tyckte att "det var typiskt mig"... Wonder why? höhö ;P

Svar: Haha, jag kan verkligen förstå henne! :) Du är julgumman själv :)
Johanna

2012-11-12 @ 20:59:03
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0