To remember when life gets dark

Känns som jag är uppe och surfar på livet just nu, ni vet hugh fivear med Gud eller vad som. För den nya juridikkursen jag läser är galet spännande, min lagbok (och korkade i klassen...) får mig att känna mig smart och mina fina vänner och Göteborgskillen gör mig så oerhört glad och allt vi hittar på får mig så sjukligt peppad. 
 
Så, för mindre lyckliga stunder tänkte jag punkta upp lite lyckopiller för mig just nu:
 
Till helgen är jag ledig.
 
Gym- och mysfrukostlördag.
 
Min jultröja har kommit med posten.
 
 
 
Bästa underbara finaste vännerna här nere.
 
Bästa underbara finaste vännerna där uppe.
 
Innebandy på söndag.

Två middagar med bästa klasskompisarna i veckan.
 
Göteborgskillen.
 
 
Bara tre veckor till min familj kommer ner och hälsar på.
 
Och om tre veckor kommer mormor också!
 
Och min morbror + sambo!
 
Bara en enda till jobbdag i november. ALLA HELGER LEDIGA!
 
 
Åh, underbara jävla liv.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Men hallå!!! Den där tröjan!! Where can I find one? =O

Svar: Från Ebay! :) Hittade inte personen jag köpte från, men här är en likadan: http://www.ebay.com/itm/V5942-Christmas-Deer-Sweater-Blouse-Long-Sleeve-Shirt-Diamond-Check-Color-casual-/230869439573?pt=US_CSA_WC_Sweaters&hash=item35c0e41455
Johanna

2012-11-10 @ 14:33:33
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0