That's life

Om denna vecka var deg i en burk skulle locket inte gå att stänga - så sprängfylld är den! Idag har jag hunnir träna och ska strax möta upp några vänner och plugga, sen ska jag hem och läsa tusen sidor och ladda ner massor av artiklar, förbereda inför seminarie och städa undan alla kläder som ligger i IKEAkassar från igår. Imorgon ska jag till skolan på seminarie och sen plugga hela dagen, hinna packa väskan och sen jobba några timmar. På onsdag är det föreläsningar hela dagen, måste hinna ordna med sill jag ska plocka med upp till småstaden och efter alla föreläsningar blir jag hämtad på skolan av Göteborgskillen och får skjuts ner till tåget för att på kvällen kliva av i Stockholm och åka till småstaden och dunsa i säng. På torsdag ska det plockas, dukas, lagas mat och fixas,ska hinna träffa mormor och familjen och morbror som är hemma från London. På fredag är det begravning. På lördag åker jag tidigt, tidigt tillbaka till Göteborg och kommer hem och ska ordna alla överraskningar så de är färdiga innan Göteborgskillen kommer hem från sitt jobb. Och. På söndag. På söndag åker vi till Köpenhamn.

Livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0