So many things to look forward too

Det händer så himla mycket just nu. Min kalender är helt fullkloddrad på varje sida och det är så galet mycket att se fram emot och så otroligt mycket som har hänt.

Som:
- Igår lämnade jag in min första socionomhemtenta (...och idag fick vi en ny).
- Idag började vi vår nya kurs om makt som verkar svinspännande!
- Har planerat middagar med massa vänner i flera veckor framöver.
- Ikväll ska jag och Göteborgskillen iväg ut på middag och se på Al Pitcher.
- Idag är det en månad kvar till inflyttningsfesten = jag får träffa mina fina småstadsvänner.
- Mamma och pappa kommer ner och hälsar på nästa helg.
- Nästa vecka FLYTTAR VI!


Iiihhh! Händerna fulla!


Kommentarer
Postat av: Annikha-Kiss-Stina

Så, när du har kommit en bit på den där makt-kursen kan du väl skicka några guldkorn så att jag kan checka av med min lista (den verkar liksom inte vara fulländad). Om Tengil nämns, måste du anteckna flitigt! Och en sak till... Jag är ledsen Johanna, men den här tanten måste slava i en livsmedelsbutik hela fucking påskhelgen..:( (Vilket innebär en hel hög OB-timmar som gör att jag har råd att ta tåget till Glenn-City lite senare, ja! \o/) Jag saknar dig varje dag! puss <3

2012-03-08 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0