Real life of...

Jag var inne på min sista timme av jobbet och Göteborgskillen skulle börja tvätta eftersom vi hade väldigt mycket smutsigt och dammigt efter flytten. Hade dagen innan varit lite orolig eftersom han aldrig riktigt tvättat själv förut, så jag kunde inte riktigt hålla mig från att kolla honom trots att vi inte får använda telefonen på jobbet.

Smskonversationen
Jag: Tagga tvättstuga!
Han: Haha, vi får se vad som kommer ut: om det blir barnkläder, om de luktar gott eller om det bara är ett stort vitt skum som rinner ut :) Haha, snart ska jag prova torktumlaren :)
Han (igen): Ska allt in i torktumlaren? Förutom skjortorna då?
Jag: Ja, så kan du göra. Vad duktig du är!
Han: Haha vettifan alltså, sköljmedel behöver vi nog ett rinnande. Haha.




...
......
.........
....................

"Sköljmedlet" han använt var vittvättmedlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0