New life

Det är sågspån över hela köksgolvet efter pappa byggt sittbänken i köket med hjälpande händer från Göteborgskillen och hans pappa. Dammsugaren var inte laddad igår och nu är det för tidigt för att börja brumma med den. "För tidigt?" kanske ni undrar och ögonen kikar på klockslaget jag publicerade det här. "Ja, för tidigt" instämmer ni sen. Då kan jag berätta att jag varit vaken i en timme eftersom vi inte har några gardiner än och det blev så otroligt ljust i sovrummet. Ljust i sovrummet i kombination med en Göteborgskille som armbågar en i huvudet och inte vaknar hur man än puttar betyder att det kanske är dags att krypa upp i soffan och se på tv istället.


Så, jaha. Nu sitter jag här. Som sambo. Med en stökig lägenhet fylld av kartonger vi inte riktigt vet var vi ska göra av just nu.
Det är faktiskt en ganska fin känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0