Midsummer, love

Min midsommarhelg har varit väldigt fin, trots att vädret varit ostadigt. Jag fick fira tillsammans med mina fina från småstaden och bästa Göteborgskillen och hans vänner ute på en idyllisk ö här ute på västkusten. Efter att ha gjort kransar och ätit midsommarlunch här hemma i lägenheten tog vi båten ut till ön och åt sillmiddag, sjöng snapsvisor, försökte lära en engelskman säga "nära skjuter ingen hare" utan att uttala hare som hora, gick till ett båthus där vi dansade till gamla dängor, satt på båtarna och drack och slutligen somnade vi där i båtarna och havet (och alkoholen?) vaggade oss till sömns.
 
Dagen efter var solig och vi åt frukost och tog en promenad på ön innan vi la oss på båten för att sola. Låg där ett  bra tag och pratade om allt och ingenting, och senare åkte vi iväg till Marstrand. Åt fish and chips, drack ännu mer i båtarna, blev populära på grund av en jägermaskin, klättrade upp för berg och utforskade en fästning och till slut somnade vi tätt, tätt, tätt.
 
Jag saknar redan tjejerna från småstaden. Kom ner igen? Okej?
 
 
 
Har noll bilder än. Men jag hade på mig den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0