I never thought life would be this sweet, it got me cheesing from cheek to cheek

Igår, efter ett snuskigt svettigt gympass, åkte jag och Göteborgskillen iväg till St. Jörgens spa för att utnyttja min julklapp. Vi låg i olika bastur med tusen funktioner, smörjde in oss med enbärskrämer, duschade i tropisk dusch, simmade i utepoolen, åt äpplen och drack te, skrubbades, låg på en vaggande säng till båda nästan somnade och jag tror aldrig jag varit så ren och avslappnad som då.

... Sen åkte vi till byggaffären och köpte lister och våra porer fylldes med damm.


Bästa torsdagen! Vi köpte liksom ett olivträd, en zinkhink, hittade en perfekt tavla till vardagsrummet och när vi kom hem bakade jag bröd och sen beställde vi kinamat för båda var så utmattade att vi bara låg på soffan och pratade om vilken underbar dag vi haft och hur möra vi var i kroppen.
Och idag kommer min familj ner hit till Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0