I love you guys, I really do.

Nu i juni har varje helg varit fullbokad med besök från min hemstad. Denna helg var min bror och hans flickvän här (vilket inte gjorde något alls eftersom de lämnade parmaskinka, finkorv, goda ostar, blommor och jordgubbar åt oss. Kom gärna igen!), förra helgen var min familj här (vilket inte gjorde något alls eftersom de lämnade en hel massa bröd och frukost och luftmadrasser och tavlor åt oss. Kom gärna igen!) och redan nu på torsdag kommer mina vänner för att fira midsommar här (vilket inte gör något alls eftersom jag är säker på att de lämnar något som är väldigt, väldigt fint här... hehe).

I alla fall. Jag älskar att de jag älskar kommer hit och hälsar på, men hörrni? Kan ni inte sprida ut er lite nästa gång? Hinner ju knappt andas.


Pustar ut i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0