Four points made to let you know, how much I love to be with you

I morse när jag satt ensam (eller ensam och ensam, jag har mina påsar under ögonen som sällskap. De är faktiskt så stora nu att de nästan kan kallas för människor) i sängen efter Göteborgskillen väckt mig med ett försiktigt "Johanna, jag går nu" trodde jag det skulle bli en SÅN dag idag. Det började ju liksom så, med att jag grinade framför en reklam om att man ska skaffa fadderbarn och störtbölade till Ung cancerfilmen. Men, denna dag har verkligen bara blivit bättre och bättre!

- Jag fick igång tvn själv. Efter fem tvlösa dagar så samarbetade vi plötsligt, jag och tjocktvn.
- Jag åt bjudbrunch och drack bjudkaffe med Göteborgskillen som tog en paus i sitt pluggande för mig.
- Jag fick åka till IKEA med Lillebror Göteborg och haffade bland de sista fina tallrikarna som fanns.
- Någon hade lämnat in väskan jag råkade glömma på bussen till hittegodsavdelningen.
- Jag hittade jeans som satt (nästan) perfekt!
- Det blir hemmagjord pizza till middag.
- Det snöade på riktigt för första gången den här vintern här i Göteborg. Visserligen har allt nästan regnat bort nu, men det snöade!
- Jag skaffade ett fadderbarn och blev lite lättare i hjärtat.
- I veckan ska jag köpa mig en mac!


Den här dagen får fyra friska fingrar!

Kommentarer
Postat av: I

Vi ar just nu pa Koh lanta. jattelugnt stalla, lugnare an dar vi var. Men pa mandag aker vi till phi phi ilands! det ska bli kul:) na inga kakor i sikte an, har kollat! haha! puss och kram

2012-01-11 @ 15:47:46
URL: http://missbruce.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hittade kakorna!! fast kopte dom inte.. saknar dig fisen!

2012-01-13 @ 14:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0