Floorball

Det är inte så att jag har problem med människor, vill jag bara poängtera. Jag har verkligen inte problem med människor som sportar och jag har inga problem innebandyklubbor och jag har inga problem med lag och jag har inga problem med om lagen kommer från ett annat land. MEN!

Möjligtvis har jag problem med människor med innebandyklubbor i stora lag som kommer från ett annat land och trycker sig på bussen jag sitter på - trots att det redan är fem andra innebandylag på och ALLA FÅR STÅ OCH JAG FÅR TRE FLINANDE LETTLÄNDARE I KNÄT SOM HEJARAMSBATTLAR MED DE ANDRA LAGEN PÅ BUSSEN SAMTIDIGT SOM DERAS INNEBANDYKLUBBOR DUNKAR MIG I HUVUDET NÄR BUSSEN SKUMPAR TILL.

Så - Gothia innebandy cup är fint på håll. Som när bussen körde förbi en hållplats där det stod ett flicklag som förtvivlat såg efter bussen och viftade med sina innebandyklubbor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0