December update

Det var länge sen jag skrev något här. Kanske för jag jobbat och gått i skolan varje sekund under december och sen först nu i helgen kom ledigheten och jag blev så överväldigad av alltihopa. Kanske var det så. 

Det har hänt massor, men som vanligt har jag glömt hälften av de saker som kändes så stora och viktiga att komma ihåg för stunden. Lucia var så otroligt rolig och stressig och vi trängdes så många runt långbordet vi ställt upp i vardagsrummet och sjöng snapsvisor och lyssnade på julmusik och åt, åt, åt. Alla dagar i skolan har blivit så mycket roligare och bättre eftersom jag har världens bästa klasskompisar. Den 21 december kom och jorden gick inte under som mayaindianerna sagt. Julen var fantastisk och jag nästan (ja, nästan) skäms när jag ser mitt stora paketberg här i flickrummet hos mamma och pappa. Göteborgskillen kom upp hit till småstaden den 25e och vi spelade spel nästan hela kvällen och det var sådär perfekt som jag önskade att alla skulle få ha det. Och så har jag fyllt 22 år. Igår. Och paketberget fylldes på. Och jag fick träffa min allra nyaste lilla minikusin och han skrattade och log och kräktes och nyste mig i ansiktet. På kvällen kom ett helt lass med människor och spelade spel och åt (alldeles för lite, om man ska se till hur mycket som finns kvar i kylen) tårta. 
 
Och idag packar jag och Göteborgskillen bilen och åker till Göteborg. 
 
Hejdå från vardagsrummet hos mamma och pappa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0