Small town

Räknar ner dagar nu till vi åker iväg från Sverige en sväng. En av mina bästa vänner tog flyget till Asien idag och jag är så himla avundsjuk. Längtar tillbaka till den här tiden förra året, för vad gjorde jag då? Jo, kanske låg på stranden med en bästa vän bredvid. Eller kanske åt vi kakor. Eller kanske hälsade på våra vänner längs shoppinggatan. Eller kanske satt i en tuktuk. Eller kanske köpte vi converse. Eller kanske satt på plaststolar med glas fyllda av alkohol och skrattade tillsammans med nya vänner.

Herregud vad jag saknar er i småstaden. Vad händer där? Kan ni inte komma hit, i alla fall bara för ikväll och sitta i min säng och prata om ingenting? Kan ni inte det, snälla?


Kommentarer
Postat av: proppen

Gud vad jag saknar dig!!

Nar jag kommer hem fran asien maste vi planera in en ny goteborgstripp, da kommer vi!!!

2011-11-05 @ 12:51:03
URL: http://sofieskarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0