I love him

I takt med att tåget rörde sig mot huvudstaden igår sjönk mitt hjärta som en sten. Jag har verkligen blivit kär i hela Göteborg, och inte minst i killen som bor i staden. Killen som får mitt hjärta att bubbla över och världen att gunga. Han har fått mig mer förälskad än jag någonsin varit och jag svävar som på moln då jag ser hans namn i mobildisplayen och får höra hans röst och fina ord. Han får min mage att bli pirrigt stolt då han pussar min panna och håller min hand bland sina vänner så alla kan se. Han får min hjärna ur balans då den fylls av upplevelser och vackra saker han ger mig.

Jag älskar att jag får dela livet med honom och att han ger mig så fantastiska saker att sakna då jag ligger ensam här utanför huvudstaden och längtar söderut i landet.
Jag älskar hela honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0