You made this weekend a success

Helgen har varit så sjukt fin. Min göteborgskille har hållt mig i handen och tillsammans har vi promenerat i staden. Vi har sjungit med i radions alla låtar medan vi susat fram i hans blåa bil. Vi har pussats och sett ut över hela vackra Göteborg. Sett på alla djur i Slottsskogen tillsammans med barnfamiljer. Vi har träffats hans vänner och varit på studentpub och druckit violshots. Vi har sett på bio och han har låtit mig välja film. Har suttit på en stenhård gympasalsbänk och tittat då han vunnit en innebandymatch med sitt lag i bruna tröjor. Vi har åkt till hans jobb och köpt räkor och tillsammans med hans vänner ätit räkmackor till magarna varit fulla. Har krupit närmre honom på natten, lagt huvudet mot hans bröst och känt mig som hemma. Vi har ätit middag tillsammans med hans mamma, pappa och lillebror som varit så otroligt snälla mot mig. Vi har sagt hejdå vid tågstationen och inte riktigt velat förstå att det verkligen var hejdå.

Jag saknar honom och önskar att jag kunde vara en göteborgstjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0