Happy valentines day!

Det är alla hjärtans dag, dagen man ska ge saker till dem man tycker om. Eftersom jag inte riktigt vet vilka ni är som kikar in här så får jag väl ge något ni alla tycker om.
Några bilder på mig som liten!


1993. Väldigt fashion med bakvänd keps och matchande hund.


1993. Välte hela konbanan. Kanske därför jag aldrig fick en moped?


1996. Jag pimplar i urfräcka gallonbyxor.


1997. Med tanke på min hudfärg ser det ut som jag inte fått vara utomhus på fyra år. Men eftersom bilder över är från året innan vet ni att det inte är så. Jag... såg bara ut sådär.


2000. Jag sover med en katt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

En fin alla-hjärtans-present tycker jag. :) Svårare än så behöver det inte vara.



Hoppas att allt är bra med dig!

2011-02-19 @ 13:22:55
Postat av: Heffler

Hm, det var alltså jag som skrev det förra... :P

2011-02-19 @ 13:23:30
URL: http://heffler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0