What's wrong with this world?

Öppet brev till den jävla idioten som slog min lillebror medvetslös natten till idag och till tjejen med honom och som försvann därifrån utan att hjälpa till även fast min bror låg på marken och blödde:

Jag hoppas att ni brinner i helvetet, era fega miffon. Vad pågår i era små aphjärnor då ni springer därifrån efter ett slag och och lämnar honom medvetslös på gatan? Vad är du för jävla idiot som slår ner någon som du möter på vägen? Någon du inte känner. Någon som aldrig ens talat till dig. Jag önskar, från botten av mitt hjärta, att du fattar vad för idiotisk sak du gjort och känner sån jävla skam att du får svårt att leva med dig själv.

Och vad gör du, fega jävla brud som försvinner iväg med honom? Känner du INGENTING för min bror som du lämnade blodig med jack i ansiktet, skrapsår och tandflisor utslagna efter fallet? Jag hoppas du, på samma sätt som den helveteskillen du var med, kommer drömma mardrömmar om detta till du dör. Båda ni är hemska människor.

Slutligen till polisen som inte tyckte det var nödvändigt att ta min brors kompis vittnesmål, trots att han gick 20 meter bakom och såg allt som hände. Vad är det för fel på er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0