She was such a good girl to me

En av mina bästa vänner bloggar den här veckan för tidningen både hon och jag jobbar på. Direkt känner jag igen henne när jag läser inlägget med rubriken Jättehjärna:

"Ni vet hur en hjärna ser ut – ungefär som en valnöt, med massa veck. Einstein, den berömde vetenskapsmannen, hade inte en speciellt stor hjärna. Däremot var han så smart att han hade utvecklat fler celler än normalt och dessa hade gjort så att en del veck som alla ”bör” ha nästan var helt utvecklade! Släthjärnan Einstein!"

Vad har jag lyckats göra för att få en sån fruktansvärt härlig (och supernördig) vän? Hur kan så mycket fakta och åsikter finnas i den lilla kroppen jag är vän med och hur har universum lyckats ordna ihop en tjej med alldeles för mycket onödigt vetande i sig och Lilla Jag (rs)?



Kommentarer
Postat av: A

Hahah tack joie vad glad jag blir :D DU är söt.

2010-09-10 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0