Hit me with your best shot!

Satt uppe länge i natt och pratade politik med några vänner till mig. Tydligen är mina åsikter, och jag citerar, "tvärblå!". Det kan kännas rättvist att rösta på alliansen i år, kan jag tycka. Under de fyra år de regerat har det varit finanskris och det har hindrat utvecklingar de planerat och lovat.

Så, jaha. Fyra partier kvar att välja mellan då. Moderaterna går bort eftersom de, och Socialdemoraterna, kastar mer skit på andra än de berättar vad de själva vill. KD får inte heller min röst, mest för de värnar om familjelivet och jag känner inte att jag är där än.

Så, Folkpartiet och Centern. Hit me with your best shot! (Miljöpartiet, ni med. Kan man rösta blått med Wetterstrand som släp?)

 
PÅVERKA MIG DÅ!! Jag är din nya väljare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0