I'm a good girl, she said

LEDIGHETEN LUKTAR LJUVT. Min väg dit i en lista kommer nedan.

Antal kunder jag haft idag: 100.000 (på en höft)
Antal gånger jag sagt att 50öringar inte gäller längre: 30
Antal gånger kunder skämtat om 50öringen: 530
Antal kunder som tycker det är skönt att 50öringen är borta: alla utom...
Antal kunder som skällt ut mig för att vi är lögnare som fortfarande annonserar varor till ,50-priser: 1
Antal kunder som sagt att jag är duktig: 1!!!
Antal gånger jag gjort illa mig idag: 2
Antal plåster som använts: 1


Att lägga märke till i listan: ANTAL KUNDER SOM SAGT ATT JAG ÄR DUKTIG. Vet ni hur sällan folk säger att kassörskor är duktiga, utan ironi?! TYP ALDRIG. Extaaas! Jag var tvungen att fråga om kunden skämtade. Galet.


Lycklig, ledig och duktig tjej!!!!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag har tagit MODELLBILDER idag :D Kika gärna - vilken är din favorit?

2010-10-02 @ 00:18:10
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0