Finally home, I hope you think.

Igår kom jag hem och möttes av mamma och pappa på flygplatsen. De hade med sig blommor sammanbundna med ett band i gult och blått. Mötte upp min lillebror och fick en kram och senare då vi kom hem ett välkommen hem-papper med de svenska färgerna och en mindre smickrande bild på mig.

Allt var som vanligt här hemma. Fram till idag! Vid tre i natt blev jag inlåst på toaletten och fick stå och banka på toalettdörren på övervåningen till mamma vaknade på våningen under och fick bända upp låset med en kniv.

Men konstigast av allt: Eh. Varför har quizzo slutat gå efter vakna med the voice?! Vad ska jag nu snabbt byta kanal från? Providence? VI LEVER I EN KONSTIG VÄRLD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0