Im not perfect, i guess

Alla lägger alltid upp de allra finaste bilderna de tagit. Här är de misslyckade från min semester.


Eh, ja. Här är en bild från där vi bodde.


Så jag kan visa barnbarnen "Kolla här små barn. Bakom allt det suddiga där finns Europabalkongen där far-/mormor var 2010. Kul va?!" Skitskoj.


Tjena brorsan. Kan du inte gå in i bilden en gång till då jag ska fota omgivningarna?


Helt okej bild... till man upptäcker att dörrhålet till vänster inte alls är ett dörrhål utan ett halvt gubbhuvud.


Kommentarer
Postat av: therese

TACK!!! nu blev jag riktigt glad. har haft en svacka i fööör många månader nu. och nu ska jag försöka få rutin på träningen idag och skita helt totalt i vågen. känns bra att veta att man faktiskt kan lyckas!!

2010-07-27 @ 19:58:29
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0