The best things in life are free

Gårdagen var fin här är en lista över några av de saker som fick den att bli underbar:

Då jag vaknade och märkte att det var första dagen under veckan jag inte skulle behöva gå till jobbet utan kunde äta en dunderfrukost tillsammans med min familj.

Då jag åker iväg med mina föräldrar för att hitta en ny tv till gillestugan och får vara med om det roligaste elektronikaffärsbesök jag gjort på länge.

Då jag tränade framför teven i två timmar och svettades i tunna kläder samtidigt som jag fick se mitt favoritlag vinna över BP med 2-1 efter två mål av världens bästa Bang Bang Gura!

Då jag gick över till en granne för att fira en vän som fyllde 21. Träffade en vän som jag inte sett på flera veckor och alla där spelade spel och skrattade tillsammans åt alla dumma förklaringar till ord.

Då jag pratade med en vän som alltid får mig att skratta och bli konstigare än vad jag är till datorn tappade batterier och det var dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0