Open text

Kära vänner, nu är mina pengar på mobilen slut. Igen. Ja, jag vet. Men jag sparar alla mina pengar på ett sparkonto och mobilen är inte prioriterad.
Ring mobilen eller hem (sök pappas förnamn + efternamn, eniro).

Till dess, svar på sms:

Killen, sms 1:
Haha, jag vet. Helt sjukt är det! Låg i sängen och älskade världen.

Vän 1, sms 1:
Åh!!! Vad roligt att du är hemma igen, har du haft det bra? Som det ser ut nu är jag ledig fram till torsdag, vi måste ses!

Vän 1, sms 2:
Ja, jag har fått tag på S. Han sa att det inte var några problem alls och att vi borde dra ihop alla till en återförening. Vi skulle höras närmre, kanske behöver bestämma dag?

Vän 1, sms 3:
Jag gör inget speciellt. Kanske ska träffa killen, men just nu svettas jag och tränar.

Vän 2, sms 1:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAH
ps. Stackars dig, faktiskt! Måste vara jättejobbigt.
Hahaha

Vän 2, sms 2:
Jag vet att du hatar det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0