My week so far

Dag 1 på ledigheten:
Åååh vad skönt! Äntligen ledig efter åtta dagar i sträck. Sova länge, vara uppe sent. JAG SKA LEVA LIVET!

Dag 2 på ledigheten:
Hm, okej. Nu har jag sett på alla kanaler på teven, ringt alla jag kan ringa, kollat på facebook femtio gånger på en halvtimme... Kanske ta en promenad?

Dag 3 på ledigheten:
Jahaaaaaaaaaa............ Kan man ringa jobbet och fråga om man kan få ett pass? Ingen har ju tid att göra något. Herregud. Jag har så tråkigt!

Dag 4 på ledigheten:
Att göra ingenting är ändå ganska skönt. Ibland. Jaha... ska jag kanske... eller nej. Jag ligger kvar här i sängen en stund till.

Dag 5 på ledigheten:
Hur ska jag hinna jobba? Jag fattar inte! Mitt dagsuppdrag är ju att ordna mat. Hur ska jag hinna med det OCH jobba?!

Idag:
Herregud, hur gör man egentligen när man stänger butiken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0