Messages

Eftersom jag är pank på mobilen och i plånboken, här är mina smssvar till er som blivit utan.

Till vän 1, sms 1:
Jag har skrivit till honom på facebook om att ordna en intervju. Han har bara kommenterat det, men inte givit något svar än.

Till vän 1, sms 2:
Jo, jag fick ditt sms. Men jag har inga pengar på mobilen.

Till pappa, sms 1:
Tack! Ska kolla direkt!

Till vän 2, sms 1:
Alla tycker illa om någon. Själv tycker jag att hon som dansade ensam på golvet, som du skickade sms om tidigare, är snuskigt vidrig. Fast man ska inte hata sådär.

Till vän 2, sms 2:
Skulle säkert kunna följa med ut på fredag. LÖÖÖNIIIIINGGGGG!!!!!!!!!!!!!!! (Se bara till att jag inte dricker upp mina pengar).

Till arbetskamrat, sms 1:
Tror jag kan jobba lördagen mellan 16-21.20. Johanna

Till redaktionschef, sms 1:
Påminnelse: TA MED I AM SAM, jag vill grina.

Till killen, sms 1:
Jag har klivit av bussen nu, kommer hem så fort jag köpt lite frukost. Finns det musli kvar?

Till killen, sms 2:
Godnatt älskling!

Till killen, sms 3:
Okej, vi ses ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0