I am the accident, accitiaaaaaccident

Jag älskar att killen aldrig säger åt mig att det inte är hans fel när jag gnäller efter jag gjort illa mig. Senast när jag for in i garderobsväggen, efter att själv ha hoppat på honom, och fick handtaget i ryggen sa jag tusen gånger att det var hans fel, och han bad om ursäkt och gav mig massage. Trots att det är mitt eget fel. Love him.

Visserligen skrattade han lite när jag tre minuter senare slog knät i bordet. Hate him.

Skulle mitt liv ha en sång skulle det nog vara denna under. Både för jag gör illa mig och för att jag alltid skrattar då andra faller eller gör illa sig lätt.


Kommentarer
Postat av: sofy

Jag älskade den låten när jag va liten!!!

2010-04-21 @ 19:25:43
URL: http://sofieskarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0