Crazy Pictures

Jag ska ösa ur mig kärlek till de i Crazy pictures. Så äckligt fantastiska kortfilmer är det länge sen jag såg.

Jag älskar fantasin i Folktandvården, jag skrattar åt det så vardagliga manuset i Nakenlekar som alla vill åt och mitt hjärta smälter för bilderna i Du ritar fult. Jag blir kär i den vackra enkelheten i Av nöd eller lust, vill omfamna hela Lost Wings och önskar jag kunde föra fram en historia lika fint som i Everything is poetry baby. Mest av allt öser jag ur mig kärlek för Poesi för fiskar som visar att dessa människor inte kommer sluta göra mig lycklig med bildspråk, ljud och genomtänkta ord.


Här hittar ni dem. Dessa otroliga människor som borde finnas i allas hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0