Thank you for calling, mother.

Ungefär fem minuter innan nationalsången ljöd ur högtalarna här hemma ringde mamma på min mobil.
Samtalet, på ett ungefär:

Jag: Johanna.
Spanjorerna i bakgrunden: Viiiivaa Espanaaa
Jag: Hallå, jag hör inte?
Mamma: Hallå, hallå?
Spanjorerna i bakgrunden: VIIVAAAAA ESPAAANAAAAAAAA!
Mamma: Hallå, Johanna?
Jag: Hallå, jag hör dig inte!
Mamma: Hallå. Jag hör dig inte. Hejdå!
Spanjorerna i bakgrunden: VIIIVAAAAAA ESPAAAAANAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Man ba: åh vad trevligt att du ringde. Kasta lite mer salt på min såriga kropp med att ringa och påminna mig om att ni är i Spanien och lever värdlens VMfestliv och jag sitter i Sverige under en ullfilt med tända ljus framför teven. Kul att du ringde. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha :P

2010-07-11 @ 23:15:33
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0